enwulfsdag

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

dåligt emelie dåligt.

Av wulf - 19 december 2011 00:03

Hej och förlåt för den urdåliga uppdateringen under helgen, men jag var ju i Grebbestad med min älskade och underbara pojkvän och vi har haft det jätte roligt som vanligt när man är i Grebbestad, i fredags åkte vi till ''TT'' där satt nisse och vänta kom inte ihåg vad han hette   Sen åkte vi till Uddevalla för att ''TT'' och ''Nisse'' skulle på fest, för jag och pojken min kan ju inte dricka eftersom att jag äter antibiotika och han körde, men den festen va den segaste vi någonsin hade varit på, så vi åkte efter en timma igen, då vi sov hos ''TT''. Sen dagen efter så lämnade vi älsklingen pappa och hans sambo på julbord, ¨sen var vi med ''D'' och vi åkte på en spelning, sen hem igen då vi satte oss vid tvn, sen köra hem ''D'' sen titta film, bara jag och älskling, det var gött att få honom lite för mig själv faktiskt!   Och idag väckte han mig 13.50 Och kanske 40 min efter åt vi frukost, sen köpte vi godis, sen tv sen hem, nu sitter jag här med datorn i knät, facebook och spotify!   


Och just de vi köpte halsband till mig i Fredags älskling har ju redan fått ett!   Bilder på dom kommer i morgon!


Och nu ska jag prata lite med babe på facebook sen ska jag sova för i morgon ska jag till skolan.. Här har ni en bild på mig från skolkatalogen! Godnatt!

      


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wulf - 28 december 2011 23:19

Hej jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag orkar inte med de. Lägger ner ett tag nu så får vi se när ni ser inlägg nästa gång! ...

Av wulf - 24 december 2011 00:35

Jag gick med mamma och min syster ner till torget förut då vi skulle till smycka, den näst sista affären vi skulle till. Det var så sjukt packat med folk där säger jag bara. Jag stod och väntade på min tur då jag känner att det börjar bli fruktansvär...

Av wulf - 23 december 2011 23:58


Inte uppdaqterat bloggen så där jätte mycket, jag vet faktiskt inte varför men jag har ju umgåtts med älsklingen dessa dagarna eftersom att han drog till Skåne idag. Men har fått stå ut med familjen idag,   Bloggar efter julfirandet i morgon!   ...

Av wulf - 19 december 2011 18:38

Tjena tjena vinter-bränna, haha dålig humor man har oja!Jag har egentligen inte så mycket att säga men lite har jag allt.  Idag var jag faktiskt i skolan jag lovade mamma att jag skulle gå dessa sista dagarna eftersom att jag fick åka till grebbest...

Av wulf - 16 december 2011 16:28


 

Presentation


Mitt namn är Emelie och är 15 år, vill ni veta så fråga :)

Omröstning

vad vill ni se här på min blogg ?
 Outfits & facelooks.
 Mina texter.
 videoinlägg.
 min dag.
 sport.
 träningstips.
 annat, skriv isf vad.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards